پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,پروژه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,مقاله تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6-  آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-     آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-           چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-            آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-           نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44          فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع  78

  • پاورپوینت مفهوم بهره وری (فصل اول کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری)

    اهداف ناشی از بهبود بهره وری در اطلاعیه تشکیل مرکز بهره وری ژاپن,پاورپوینت مفهوم بهره وری (فصل اول کتاب بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها تألیف شهنام طاهری),تاریخچه بهره وری,تعریف سازم,دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی فصل اول کتاب…

  • مقاله هدایت تکوینی و تشریحی

    مقاله هدایت تکوینی و تشریحی دانلود فایل مقاله هدایت تکوینی و تشریحی انا هدیناه السبیل اما شاکرا و اما کفورا. «هدایت» در اینجا معنی وسیع و گسترده ای دارد که هم هدایت «تکوینی» را شامل م یشود و هم هدایت…

  • پروژه کارآفرینی طرح پرورش دام

    پرورش,پروژه کارآفرینی طرح پرورش دام,پروژه کارافرینی طرح پرورش دام,توجیه اقتصادی طرح پرورش دام,دام,دانلود پروژه طرح پرورش دام,دانلود کارآفرینی طرح پرورش دام,طرح توجیه فنی طرح پرورش دام,طرح توجیهی طرح پرورش دام,کارآفرینی طرح پرورش دام دانلود فایل پروژه کارآفرینی طرح پرورش دام…

  • مقاله آشنایی با چیلر

    مقاله آشنایی با چیلر دانلود فایل مقاله آشنایی با چیلر فهرست انرژی الكتریكی سبز خورشیدی گرایش حرارات و سیالات مکانیک سیالات تاریخچه سیالات استاتیک سیالات جریان با سطح آزاد مکانیک سیالات محاسباتی چیلر جذبی چیلر تراکمی مشخصات فنی و بهای…

  • مقاله بررسی تأثیر فعالیت هوازی معین بر روی سطوح لپتین، انسولین و کورتیزول دختران غیر فعال

    بررسی تأثیر فعالیت هوازی معین,سطوح لپتین، انسولین و کورتیزول دختران غیر فعال,فعالیت هوازی معین بر روی سطوح لپتین,مقاله بررسی تأثیر فعالیت هوازی معین بر روی سطوح لپتین، انسولین و کورتیزول دختران غیر فعال دانلود فایل مقاله بررسی تأثیر فعالیت هوازی…

  • جزوه آموزشی نرم افزار خزانه داری ( سیستم دریافت و پرداخت ) همکاران سیستم راهنمای کاربری نسخه 2.7

    جزوه آموزشی نرم افزار خزانه داری ( سیستم دریافت و پرداخت ) همکاران سیستم راهنمای کاربری نسخه 2.7,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود جزوه آموزشی,دانلود راهنمای کاربری,دانلود سیستم دریافت و پرداخت,دانلود فایل,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار خزانه داری…

  • پایان نامه بررسی عوامل موثر بر دوست یابی های اینترنتی بین دانشجویان 18-30 ساله

    پایان نامه بررسی عوامل موثر بر دوست یابی های اینترنتی بین دانشجویان 18-30 ساله,پروژه بررسی عوامل موثر بر دوست یابی های اینترنتی بین دانشجویان 1830 ساله,تحقیق بررسی عوامل موثر بر دوست یابی های اینترنتی بین دانشجویان 18-30 ساله,دانلود پایان نامه…

  • ترجمه مقاله تقلب حسابداری شرکت ها:

    ترجمه مقاله تقلب حسابداری شرکت ها: دانلود فایل ترجمه مقاله تقلب حسابداری شرکت ها: تقلب حسابداری شرکت ها: مطالعه موردی شرکت کامپیوتری با مسئولیت محدود سایتام: چکیده: در انرون و سایتام و ووردکام به نظر میرسد که تقلب در شرکتهای…

  • پرسشنامه ی سبک یادگیری واک

    پرسشنامه ی سبک یادگیری واک دانلود فایل پرسشنامه ی سبک یادگیری واک

  • بررسی رابطه سیاسی ایران و سوریه پس از انقلاب

    بررسی رابطه سیاسی ایران و سوریه پس از انقلاب دانلود فایل بررسی روابط سیاسی ایران و سوریه بعد از انقلاب اسلامی ایران فصل اول (كلیات)     1.       طرح و تبیین موضوع ……………..…………………………………………………………………2     2.       ادبیات موضوع ………………………………………………………………………………………3     3.       علل…

  • مقاله علف هرز

    بررسی علف هرز,پروژه علف هرز,دانلود علف هرز,درباره علف هرز,علف هرز,مقاله علف هرز دانلود فایل مقاله علف هرز مقدمه امروزه علف های هرز از جمله مسائل و مشکلاتی است که کشاورزان سراسر دنیا با آن دست به گریبان  می باشند. علف…

  • تغییرات و تركیبات ایمیدازولی در دانه های در حال رویش سویا تحت اثر تنش شوری اسمزی و ژیبرلین

    تغییرات محتوای آمینواسیدهای آزاد، تركیبات فنلی و تركیبات ایمیدازولی در دانه های,تغییرات و تركیبات ایمیدازولی,تغییرات و تركیبات ایمیدازولی در دانه های در حال رویش سویا تحت اثر تنش شوری اسمزی و ژیبرلین,تن,تنش شوری اسمزی و ژیبرلین,دانه های در حال رویش…

  • مقاله بررسی اقتصاد بین الملل

    پروژه بررسی اقتصاد بین الملل,تحقیق بررسی اقتصاد بین الملل,دانلود تحقیق بررسی اقتصاد بین الملل,مقاله بررسی اقتصاد بین الملل دانلود فایل مقاله بررسی اقتصاد بین الملل در 35 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: هنگامی كه از شبكه اقتصاد ملی می‌گذریم و…

  • مقاله طراحی سیستمهای مدرن اطلاعاتی و بازشناسی خودكار الگوها

    دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود مقاله طراحی سیستمهای مدرن اطلاعاتی و بازشناسی خودكار الگوها,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,طراحی سیستمهای مدرن اطلاعاتی,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,مقاله طراحی سیستمهای مدرن اطلاعاتی و بازشناسی…

  • گزارش كارآموزی عمران-بیان مراحل مختلف اجرا

    بیان مراحل مختلف اجرا,دانلود گزارش کارآموزی عمرانبیان مراحل مختلف اجرا,عمران,کاراموزی عمرانبیان مراحل مختلف اجرا,کارورزی عمرانبیان مراحل مختلف اجرا,گزارش كارآموزی عمران-بیان مراحل مختلف اجرا,گزارش کاراموزی عمرانبیان مراحل مختلف اجرا دانلود فایل گزارش كارآموزی عمران-بیان مراحل مختلف اجرا در 43 صفحه ورد…

  • پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای صنعت و شرکت بر بقای شرکت های تازه وارد در صنایع برق و الکترونیک

    پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای صنعت و شرکت بر بقای شرکت های تازه وارد در صنایع برق و الکترونیک دانلود فایل پایان نامه بررسی تأثیر ویژگیهای صنعت و شرکت بر بقای شرکت های تازه وارد در صنایع برق و الکترونیک…

  • پروژه کارآفرینی تولید پارچه های فیلامنت در فیلامنت

    پروژه کارآفرینی تولید پارچه های فیلامنت در فیلامنت,پروژه کارافرینی تولید پارچه های فیلامنت در فیلامنت,توجیه اقتصادی تولید پارچه های فیلامنت در فیلام,دانلود پروژه تولید پارچه های فیلامنت در فیلامنت,دانلود کارآفرینی تولید پارچه های فیلامنت در فیلامنت,طرح توجیه فنی تولید پارچه…

  • تحقیق مبنای قانون حوادث ناشی از عملیات ورزشی

    تحقیق مبنای قانون حوادث ناشی از عملیات ورزشی دانلود فایل تحقیق مبنای قانون حوادث ناشی از عملیات ورزشی بند 3 ماده 59 مصوب 1370 اعمال زیر جرم محسوب نمی شود. حوادث ناشی از عملیات ورزشی مشروط بر آن كه سبب…

  • پروژه کارآفرینی مرکز رادیو تراپی درمان سرطان با پرتو ایکس و گاما

    پروژه کارآفرینی مرکز رادیو تراپی درمان سرطان با پرتو ایکس و گاما,پروژه کارافرینی مرکز رادیو تراپی درمان سرطان با پرتو ایکس و گاما,دانلود پروژه مرکز رادیو تراپی درمان سرطان با پرتو ایکس و گاما,دانلود کارآفرینی مرکز رادیو تراپی درمان سرطان…

  • پایان نامه مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاه های اقتصادی در بازاریابی مطالعه موردی شهرک صنعتی بوعلی همدان

    پایان نامه مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاه های اقتصادی در بازاریابی مطالعه موردی شهرک صنعتی بوعلی همدان دانلود فایل پایان نامه مقایسه ی تأثیر هوش هیجانی و هوش بازاریابی بر توفیق بنگاه های اقتصادی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری و ناسازگاری (فصل دو)

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری و ناسازگاری زناشویی دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش سازگاری و ناسازگاری (فصل دو) در 53 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی…

  • بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

    بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده),دا,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف كنندگان (فصل پنجم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده),دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود…

  • مقایسه هوش هیجانی و پرخاشگری در افراد وابسته به نیکوتین ، اوپیوئید ، مت آمفتامین و سالم

    افراد وابسته به نیکوتین ، اوپیوئید ، مت آمفتامین و سالم,پایان نامه مقایسه هوش هیجانی و پرخاشگری در افراد وابسته به نیکوتین ، اوپیوئید ، مت آمفتامین و سالم,مقایسه هوش هیجانی و پرخاشگری در افراد وابسته به نیکوتین ، اوپیوئید…

  • پاورپوینت اهمیت و نقش كلیدها در شبكه برق

    پاورپوینت اهمیت و نقش كلیدها در شبكه برق دانلود فایل پاورپوینت اهمیت و نقش كلیدها در شبكه برق این پاورپوینت در 68 اسلاید می باشد  كلیدهای قدرت                —در یك پست فشارقوی كلید قدرت تقریباً یكی از اساسی ترین اجزاء آن…

  • پایان نامه تفاوت زندگی نامه ی دینی دو نسل

    بررسی نمونه ای از فرزندان دهه ی شصت و والدین آنها,پایان نامه تفاوت زندگی نامه ی دینی دو نسل دانلود فایل پایان نامه تفاوت زندگی نامه ی دینی دو نسل (بررسی نمونه ای از فرزندان دهه ی شصت و والدین…

  • پایان نامه بررسی قلمرو اختیارات ولی فقیه از دیدگاه فقهای شیعه (از دیدگاه آیت الله مصباح نبردی)

    پایان نامه بررسی قلمرو اختیارات ولی فقیه از دیدگاه فقهای شیعه (از دیدگاه آیت الله مصباح نبردی),پروژه بررسی قلمرو اختیارات ولی فقیه از دیدگاه فقهای شیعه (از دیدگاه آیت الله مصباح نبردی),تحقیق بررسی قلمرو اختیارات ولی فقیه از دیدگاه فقهای…

  • پرسشنامه مقیاس عشق

    پرسشنامه مقیاس عشق,دانلود پرسشنامه مقیاس عشق دانلود فایل پرسشنامه مقیاس عشق به همراه راهنمای اجرا و تفسیر پرسشنامه  مقیاس عشق زیر در دانشگاه نورس ایسترن بوسترن[1] تهیه شده است. این مقیاس در ایران هنجاریابی نشده است. با این حال برای…

  • ماهیت مدیریت منابع انسانی(فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)

    دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت ماهیت مدیریت منابع انسانی ( فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی ابطحی),دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود فایل,دانلود ک,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,ماهیت مدیریت منابع…

  • تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شركت برنامه نویسی

    تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شركت برنامه نویسی دانلود فایل تحقیق بررسی مراحل راه اندازی یک شركت برنامه نویسی بخشهایی از متن: مقدمه : امروزه شركت های برنامه نویسی زیادی در سرایر این كره خاكی مشغول به امر برنامه…

  • گزارش کارآموزی مجتمع پتروشیمی خراسان

    پتروشیمی,خراسان,دانلود گزارش کارآموزی مجتمع پتروشیمی اراك,کاراموزی مجتمع پتروشیمی خراسان,کارورزی مجتمع پتروشیمی خراسان,گزارش کارآموزی مجتمع پتروشیمی خراسان,گزارش کاراموزی مجتمع پتروشیمی خراسان,مجتمع دانلود فایل گزارش کارآموزی مجتمع پتروشیمی خراسان در 35 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مقدمه..........................................................................................................3 واحد تصفیه آب ..............................................................................................6 واحدتصفیه…

  • تحقیق اثار تاریخی هفت تپه

    تحقیق اثار تاریخی هفت تپه دانلود فایل تحقیق اثار تاریخی هفت تپه مقدمه: تمدن و هنر ایران باستان  ایران مهد هنر و فرهنگ در جهان بوده و هست، هنر پیش از اسلام بخش عمده ای از هنر ایران را در…

  • پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف

    پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف,جایگاه ساختار ساده در ساختار سازمانی,دانلود پاورپوینت بررسی نظریات جدید در ساختارهای پویا و منعطف,سازمان مجازی,سازمانهای پارندی,سازمانهای تار عنکبوتی,سازمانهای تخیلی,سازمانهای خوشه ای,سازمانهای شبکه ای,مشخصه های سازمانهای ماشینی دانلود فایل عنوان: پاورپوینت بررسی…

  • دانلود تحقیق تصادفات جاده ای

    دانلود تحقیق تصادفات جاده ای دانلود فایل دانلود تحقیق تصادفات جاده ای فهرست مندرحات: ارابه مرگ " همچنان در جاده های کشور به پیش می رود . علل وقوع تصادفات جاده ای در کشور140 هزار کشته و 12 میلیون مصدوم…

  • پروژه تستر حافظه FLASH و EEPROM و SRAM با استفاده از میکرو کنترلر AVR

    پروژه تستر حافظه FLASH و EEPROM و SRAM با استفاده از میکرو کنترلر AVR دانلود فایل پروژه تستر حافظه FLASH  و EEPROM و SRAM با استفاده از میکرو کنترلر AVR حافظه های ATMagUlb, AVR این بخش تفاوت میان حافظه های…

  • مقاله اثرات تكلیف شب برای دانش آموزان

    مقاله اثرات تكلیف شب برای دانش آموزان دانلود فایل [1]