پایان نامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان

پایان نامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تاثیر کانال های توزیع متنوع بر ارزش برند و  وفاداری مصرف کنندگان چکیده : هدف تحقیق حاضر بررسی ارزش برند و وفاداری مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس و کانالهای توزیع موجود برای نام های تجاری لوکس (از قبیل بوتیک ها ،مراکزخرید ،فروشگاه های اینترنتی ،نمایندگی ها ) می باشد .جامعه آماری این تحقیق شامل مصرف کنندگان 39-19 ساله  در شهرکرمان می باشد که پوشاک مارکدار مصرف می کنند. 200 پرسشنامه به روش گلوله برفی بین مصرف کنندگان توزیع شد و 114 پرسشنامه جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات بکاربرده شد.تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق با استفاده از   Anova ، Duncan وتحلیلرگرسیون خطی چندگانه صورت گرفت. وقتی ارزش های برند برای هر مورد از کانال های متنوع بررسی می کنیم ، مشارکت -کنندگان ارزش های برند را به طور متفاوتی ارزیابی می کنند که به نوع کانال توزیع بستگی دارد. مشارکت کنندگان تفاوت معنی داری در زمینه  وفاداری برند  در نتیجه خرید از  کانال های  متنوع نشان ندادند . وقتی تاثیر  ارزش برند روی وفاداری مصرف کنندگان بررسی شد ،  ارزش های برند که وفاداری مصرف کنندگان  تحت تاثیر می گذارند بستگی به نوع کانال توزیع دارند. همچنین این تحقیق کانال های توزیع احتمالی برای نام های تجاری  لوکس که می توانند در بازار پوشاک کرمان موفق باشند را پیشنهاد  می کند. واژگان کلیدی : کانال های توزیع ، ارزش برند ، نام های تجاری  لوکس ، وفاداری  مقدمه محیط بازار جایی که صنعت خرده فروشی  در آن  شکل گرفته است و توسعه فروشگاه ها در آن به آهستگی صورت می گیرد ؛در نتیجه این حرکت آهسته ،خرده فروشان را به چالش می کشد تا  کانال های توزیع در دسترس مصرف کنندگان خود را گسترش دهند .تعداد زیادی از خرده فروشان رویکردهای تک کاناله از قبیل فروشگاه های زنجیره ای وفروشگاه ها باعملیات صرفاً کاتالوگی کنار گذاشته اند و به استراتژی چندکاناله از طریق مرتبط ساختن فروشگاه خود با تجارت الکترونیک تغییر رویه داده اند.بازار مشتریان چندکاناله توسط عامل هایی از قبیل افزایش تعداد خانواده های دو درآمده ،کمبود وقت مشتریان ، انقلاب تکنولوژیک و انتخاب های متنوع خرید نه صرفاً در میان برندها و محصولات متفاوت بلکه درمیان شکل های خرده فروشی متنوع از قبیل فروشگاه های بزرگ ،مراکز خرید ،مغازه های کوچک و ساده ،نمایندگی ها ،کاتالوگ ها و سیستم های الکترونیکی خرید به وجود آمده است (پارک  و همکاران ،2005) بخشی از متن  کانال های توزیع شبكه توزیع بخشی از نظام اقتصادی كشور می باشد كه تحولات اقتصادی كشور درتعیین كاركرد و ساختار آن مؤثر است . این شبكه حلقه رابط بین تولیدكنندگان ومصرف كنندگان و متشكل از عاملینی است كه با یكدیگر ارتباط متقابل دارند و عمل توزیع كالاها را انجام می دهند(فرزین ،1386).شرکتها معمولا توجه کمی به کانال های توزیع داشته ،به همین دلیل گاهی متحمل خسارات زیاد می شوند ؛ولی بعضی از شرکت ها سعی می کنند نظام توزیعی خوبی داشته و از این طریق موقعیت رقابتی بهتری کسب می کنند. تصمیمات در مورد کانال های توزیع ،اغلب با تعهدات درازمدت به سازمآن های دیگر همراه است.یک تولید کننده به آسانی می تواند قیمت های خود و برنامه های تبلیغ وترویج فروش خود را تغییر دهد ؛همچنین می تواند محصولات قدیمی خود را کنار گذاشته ،محصولات جدیدی را که با نیاز بازار تطابق بیشتری دارد ،عرضه کند ولی وقتی که یک کانال توزیع در نظر می گیرد با مغازه داران مختلف تماس داشته باشد ،به آسانی نمی تواند این کانال توزیع را تغییر دهد ،بنابراین مدیریت بازاریابی باید کانال های توزیع خود را با دقت و نگاه به آینده انتخاب کند (محب علی و فرهنگی ،1377؛ص273) خرده فروشی خرده فروشی شامل همه فعالیتهایی است که محصولات و خدمات را به طور مستقیم برای استفاده شخصی و غیر تجاری به مصرف کننده می فروشد(روستا و همکاران ،1386؛ص30) . خرده فروشی گام نهایی در توزیع کالا محسوب می شود ،بنابراین خرده فروشان ، فروش کالا را در مقادیر کوچک به عموم مردم سازماندهی می کنند .علاوه براین خدمات اضافه شده به محصولات از جمله  حمل و نقل و نگهداری محصولات در انبار  به منظور اطمینان از اینکه محصولات در نقطه فروش در دسترس باشند از جمله وظایف موسسات خرده فروشی می باشد. فهرست مطالب فصل اول : کلیات تحقیق 1-1مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..2 1-2 تشریح و بیان مساله……………………………………………………………………………………………………3 1-3 ضرورت انجام تحقیق ……………………………………………………………………………………………….4 1-4 هدف اساسی از انجام تحقیق……………………………………………………………………………………….4 1-5 قلمروی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………4 1-6 نتایج مورد استفاده پس از انجام تحقیق…………………………………………………………………………5 1-7 استفاده کنندگان از نتایج تحقیق ………………………………………………………………………………….5 1-8 جنبه جدید بودن و نوآوری ………………………………………………………………………………………..5 1-9 تعریف  مفهومی واژه ها تحقیق …………………………………………………………………………………..5 1-10خلاصه فصل اول …………………………………………………………………………………………………….6 فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق 2-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..8 2-2کانال های توزیع ……………………………………………………………………………………………………….9 2-2-1تعریف…………………………………………………………………………………………………………………9 2-2-2 موسسات وسازمانهای توزیع ………………………………………………………………………………….11 2-2-2-1خرده فروشی …………………………………………………………………………………………………..11 2-2-2- 2 عمده فروش ………………………………………………………………………………………………….11 2-2-2-3 دلالها و کارگزاران…………………………………………………………………………………………..12 2-2-3 سیستم های بازاریابی توزیع …………………………………………………………………………………..12 2-2-3-1 سیستم بازاریابی عمودی…………………………………………………………………………………….12 2-2-3-2 سیستم بازار یابی افقی……………………………………………………………………………………….13 2-2-2-3 سیستم بازاریابی چندگانه ………………………………………………………………………………….13 2-3کانال های توزیع متنوع………………………………………………………………………………………………13 2-3-1 تاریخچه…………………………………………………………………………………………………………….13 2-3-2تعریف ……………………………………………………………………………………………………………….14 2-4 مدیریت مشتریان چندکاناله (MCM)………………………………………………………………………….16 2-5 انواع کانال های توزیع………………………………………………………………………………………………19 2-5-1 فرمت های خرده فروشی فروشگاهی غیر خوراکی……………………………………………………..19 2-5-1-1 فروشگاه بزرگ……………………………………………………………………………………………….19 2-5-1-2 فروشگاه های تخصصی ……………………………………………………………………………………20 2-5-1-3 مراکز خرید ……………………………………………………………………………………………………21 2-5-1-4 مغازه های کوچک و مجزا ……………………………………………………………………………….21 2-5-2 فرمت های خرده فروشی غیر فروشگاهی…………………………………………………………………22 2-5-2-1 خرده فروشی کاتالوگی …………………………………………………………………………………..22 2-5-2-2 خرده فروشی اینترنتی ……………………………………………………………………………………….23 2-5-2-3 سیستم های خرید تلویزیونی(TVH)…………………………………………………………………….24 2-6 مفهوم نام های  تجاری  لوکس ………………………………………………………………………………….25 2-7 ارزش برند ………………………………………………………………………………………………………..27 2-7-1 ارزش فیزیکی……………………………………………………………………………………………………..28 2-7-2 ارزش اقتصادی …………………………………………………………………………………………………29 2-7-3 ارزش اجتماعی …………………………………………………………………………………………………29 2-7-4 ارزش احساسی……………………………………………………………………………………………………30 2-7-5 ارزش خدمات …………………………………………………………………………………………………..30 2- 8 وفاداری  مشتری……………………………………………………………………………………………………..31 2-8-1 مفهوم وفاداری ……………………………………………………………………………………………………31 2-8-1-1 رویکرد رفتاری ………………………………………………………………………………………………31 2-8-1-2رویکرد نگرشی ……………………………………………………………………………………………….32 2-8-2وفاداری مشتری به خرده فروشی…………………………………………………………………………….34 2-8-3 نقش شکل و ویژگی های خرده فروشی در وفاداری مغازه ………………………………………….35 2-9 رابطه بین ارزش برند  و وفادار ی……………………………………………………………………………..36 2-10 بازار پوشاک ایران………………………………………………………………………………………………..37 2-10-1تاریخچه بازار پوشاک ………………………………………………………………………………………..37 2-10-2حضور نام های تجاری لوکس مد خارجی  پوشاک در ایران و کرمان………………………….38 2-11 بازار خاکستری در ایران ………………………………………………………………………………………..40 2-12پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………42 2-13 خلاصه فصل دوم …………………………………………………………………………………………………44 فصل سوم:روش تحقیق 3- 1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..46 3-2 مدل مفهومی ………………………………………………………………………………………………………….46 3-3 فرضیات تحقیق…….. ……………………………………………………………………………………………….47 3-4 روش تحقیق ………………………………………………………………………………………………………….48 3-5 متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………..48 3-6جامعه و نمونه آماری ……………………………………………………………………………………………….48 3-7  روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………………………….49 3-8 حجم نمونه …………………………………………………………………………………………………………..49 3-9 ابزار جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………….49 4-10 پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………………50 3-11 تعیین روایی (اعتبار) پرسشنامه ……………………………………………………………………………….51 3-12 تعیین پایایی (قابلیت اعتمادپرسشنامه)……………………………………………………………………..51 3-12-1 محاسبه آلفای کرونباخ…………………………………………………………………………………..52 3-13 روش های تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………….52 3-13-1 تحلیل توصیفی ………………………………………………………………………………………………52 3-13-2تحلیل استنباطی ………………………………………………………………………………………………53 3-13-3 تشریح روشهای تحلیلی استفاده شده…………………………………………………………………..53 3-13-3-1 آزمون کولموگروف – اسمیرنوف…………………………………………………………………53 3-13-3-2 آزمون لون…………………………………………………………………………………………………53 3-13-3-3 تحلیل واریانس…………………………………………………………………………………………..54 3-13-3-3-1تحلیل واریانس یک راهه ………………………………………………………………………….55 3-13-3-4 رگرسیون چندمتغیره…………………………………………………………………………………….55 3-14 خلاصه فصل سوم ………………………………………………………………………………………………56 فصل چهارم :تجزیه و تحلیل داده ها 4-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..58  4-2آمار توصیفی…………………………………………………………………………………………………………..58   4-2-1جنسیت …………………………………………………………………………………………………………….59   4-2-2 سن………………………………………………………………………………………………………………….59  4-2-3 تحصیلات………………………………………………………………………………………………………….60 4-3 بررسی وضعیت ارزش برند  در بازار پوشاک کرمان…  ………………………………………………….61 4-4 بررسی وضعیت وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در بازار پوشاک کرمان………………………………………………………………………………………………………………………….64 4-5آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………………………..67 4-5-1 تحلیل واریانس یک طرفه …………………………………………………………………………………….67 4-5-1-1 فرضیه 1:ارزش برند  مصرف کنندگان به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است ………………………………………………………………………………72  4-5-1-2 فرضیه 2:وفاداری مصرف کننده به نام های تجاری لوکس در نتیجه خرید از کانال های توزیع مختلف با هم متفاوت است……………………………………………………………………………………..77 4-5-1-3 فرضیه 3 .تاثیر ارزش برند  روی وفاداری مصرف کنندگان تحت تاثیر کانال های متنوع نیست…………………………………………………………………………………………………………………….77 4-6 سایر یافته ها …………………………………………………………………………………………………………..84 4-7 خلاصه فصل چهارم ………………………………………………………………………………………………..85 فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 5-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..87 5-2 بحث و نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………….87 5-3 نتایج و کاربردها…………………………………………………………………………………………………….91 5-4 پیشنهادات برای مطالعات آتی……………………………………………………………………………………94 5-5 محدودیت ها یی تحقیق …………………………………………………………………………………………94 5-6 خلاصه فصل 5 ………………………………………………………………………………………………………95 منابع…………………………………………………………………………………………………………………………….96 فارسی………………………………………………………………………………………………………………………….96 لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………..98 پیوست ………………………………………………………………………………………………………………………100

  • مطالعه ریزساختار آلیاژهای نانوكریستال Al-Ti تركیب شده بوسیله ball mill در اتمسفر هیدروژن و اكستروژن گرم آن

    مطالعه ریزساختار آلیاژهای نانوكریستال Al-Ti تركیب شده بوسیله ball mill در اتمسفر هیدروژن و اكستروژن گرم آن دانلود فایل مطالعه ریزساختار آلیاژهای نانوكریستال Al-Ti تركیب شده بوسیله ball mill در اتمسفر هیدروژن و اكستروژن گرم آن مقدمه جزئیات آزمایشات اكستروژن…

  • پایان نامه شبیه سازی هیدرولوژیک فرایند تشکیل جریان سطحی در حوضه آبریز

    پایان نامه شبیه سازی هیدرولوژیک فرایند تشکیل جریان سطحی در حوضه آبریز دانلود فایل پایان نامه شبیه سازی هیدرولوژیک فرایند تشکیل جریان سطحی در حوضه آبریز چکیده :  در هیدرولوژی کاربردی، پیش بینی پیک سیلاب یـک آبراهـه یـا رودخانـه بـه…

  • مقاله زن از دیدگاه اسلام

    مقاله زن از دیدگاه اسلام دانلود فایل 1

  • مقاله قتل عمد و حقوق کیفری

    مقاله قتل عمد و حقوق کیفری دانلود فایل قتل عمدی قتل یا سلب حیات از یك انسان زنده مهمترین جنایتی است كه نسبت به افراد انسانی ارتكاب می شود . بهمین جهت كیفر قتل عمدی با وجود مخالفت بعضی از…

  • نمونه سوال فلسفه آموزش و پرورش کد درس : 1211038 - 1211006

    نمونه سوال فلسفه آموزش و پرورش کد درس : 1211038 - 1211006 دانلود فایل فراموش نکنید که سایت ما را به دوستان خود معرفی کنید( گنجینه الکترونیکی سوالات پیام نور )با تشکر از حسن انتخاب شمامدیریت فروشگاه تابستان 94 پاسخنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل پوششی داده ها DEA

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل پوششی داده ها DEA دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش تحلیل پوششی داده ها DEA در 21 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و…

  • گزارش کاراموزی شرح دستگاه تعویض بادامك، پیرو، فنر

    بادامك,پیرو,تعویض,دانلود گزارش کارآموزی شرح دستگاه تعویض بادامك، پیرو، فنر,دستگاه,فنر,کاراموزی شرح دستگاه تعویض بادامك، پیرو، فنر,کارورزی شرح دستگاه تعویض بادامك، پیرو، فنر,گزارش کاراموزی شرح دستگاه تعویض بادامك، پیرو، فنر دانلود فایل گزارش کاراموزی شرح دستگاه تعویض بادامك، پیرو، فنر در 11…

  • پروژه کارآفرینی کفش شادانپور

    پروژه کارآفرینی کفش شادانپور,پروژه کارافرینی کفش شادانپور,توجیه اقتصادی کفش شادانپور,دانلود پروژه کفش شادانپور,دانلود کارآفرینی کفش شادانپور,شادانپور,طرح توجیه فنی کفش شادانپور,طرح توجیهی کفش شادانپور,کارآفرینی کفش شادانپور,کفش دانلود فایل پروژه کارآفرینی کفش شادانپور در 13 صفحه ورد قابل ویرایش طرح تجاری  شركت…

  • مقاله شیوه كاهش شكاف انتظاراتی در حل اختلافات

    شیوه رسیدگی به اختلافات,كاهش دادن شكاف انتظاراتی,مقاله شیوه كاهش شكاف انتظاراتی در حل اختلافات دانلود فایل كاهش دادن شكاف انتظاراتی ، شیوه رسیدگی به اختلافات قسمتهایی از متن: ژانویه 2008 – با وضع قوانین تازه و آیین نامه های جدید…

  • پایان نامه درباره زمین شناسی و روش کار

    پایان نامه درباره زمین شناسی و روش کار دانلود فایل پایان نامه درباره زمین شناسی و روش کار مقدمه و هدف مطالعات زمین شناسی و ژئومورفولوژی بعنوان مطالعات پایه نقش اساسی را در طرحهای آبخیزداری دارد زیرا با استفاده از…

  • پایان نامه بررسی مدیریت بازاریابی و سرویس دهی به مشتریان

    پایان نامه بررسی مدیریت بازاریابی و سرویس دهی به مشتریان,پروژه بررسی مدیریت بازاریابی و سرویس دهی به مشتریان,تحقیق بررسی مدیریت بازاریابی و سرویس دهی به مشتریان,دانلود پایان نامه بررسی مدیریت بازاریابی و سرویس دهی به مشتریان,مقاله بررسی مدیریت بازاریابی و…

  • پرسشنامه سنجش خلاقیت (CREE)

    پرسشنامه سنجش خلاقیت (CREE) دانلود فایل پرسشنامه سنجش خلاقیت (CREE) به همراه تحلیل و راهنمای پرسشنامه پرسشنامه CREE     یک آزمون نیمه نهان مربوط به خلاقیت و آفرینندگی  است و می تواند برای شناسائی خلاقیت بالقوه افراد به کار برده شود.…

  • بازاریابی الکترونیک

    بازاریابی الکترونیک,تجارت الکترونیک,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با موضوع بازاریابی الکترونیک,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل بازاریابی الکترونیک در 63 صفحه…

  • مبانی نظری سرمایه انسانی

    پیشینه پژوهش سرمایه انسانی,مبانی نظری سرمایه انسانی دانلود فایل مبانی نظری سرمایه انسانی در 28 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی…

  • مطالعه و بررسی نگرشها، انتظارات و توقعات ساكنان، گردشگران و مدیران منطقه آزاد كیش

    مطالعه و بررسی نگرشها، انتظارات و توقعات ساكنان، گردشگران و مدیران منطقه آزاد كیش دانلود فایل مطالعه و بررسی نگرشها، انتظارات و توقعات ساكنان، گردشگران و مدیران منطقه آزاد كیش منطقه آزاد كیش با سواحل مرجانی و آب و هوای…

  • بررسی گیاه کلم بروکلی به صورت لاتین

    بررسی گیاه کلم بروکلی به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Broccoli, Brassica oleracea, is an herbaceous annual or biennial grown for its…

  • کارآفرینی پنکه سقفی (زیر نظر شرکت پارس خزر )

    شرکت پارس خزر,کارآفرینی پنکه سقفی,کارآفرینی پنکه سقفی (زیر نظر شرکت پارس خزر ) دانلود فایل کارآفرینی پنکه سقفی (زیر نظر شرکت پارس خزر ) قسمتی از متن: قطعاتیکه از خارج از واحد کمک گرفته میشود : قاب پائینی ، ورقه…

  • مقاله نمونه برداری خاک

    بررسی نمونه برداری خاک,پروژه نمونه برداری خاک,تحقیق نمونه برداری خاک,درباره نمونه برداری خاک,مقاله نمونه برداری خاک,نمونه برداری خاک دانلود فایل مقاله نمونه برداری خاک هدف:تجزیه وشناخت خاک و در نتیجه مورد استفاده قرار دادن آن است 1.تقسیم بندی زمین:بر اساس…

  • برنامه ریزی کاربری اراضی شهری جهت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی

    برنامه ریزی کاربری اراضی شهری جهت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی دانلود فایل برنامه ریزی کاربری اراضی شهری جهت توسعه پایدار و عدالت اجتماعی دسترسی عادلانه به زمین و استفاده بهینه از آن از مولفه های اساسی در توسعه پایدار…

  • مدیریت و محافظت از شبكه های كامپیوتر

    شبكه های كامپیوتر,محافظت,مدیریت,مدیریت و محافظت از شبكه های كامپیوتر دانلود فایل مدیریت و محافظت از شبكه های كامپیوتر مدیریت و نگهداری شبكه به منابع IT عظیمی نیاز دارد. جهت درك كامل اهمیت مدیریت شبكه باید تعدادی از وظایف اصلی مدیریت…

  • دانلود تحقیق مانیتور

    انواع مانیتورها,دانلود تحقیق مانیتور,مانیتور (Monitor) دانلود فایل دانلود تحقیق مانیتور در این تحقیق ابتدا به ذکر مقدمه ای از موضوع پرداخته و سپس به تشریح انواع مانیتورها میپردازیم. چکیده ی بخشهایی از متن: مانیتور (Monitor) وسیله ای شبیه تلوِیزیون در…

  • مقاله تولید انرژی با توربین های گازی

    تولید انرژی با توربین های گازی,مقاله تولید انرژی با توربین های گازی دانلود فایل تحقیق و پژوهش تولید انرژی با توربین های گازی فهرست مطالب: فصل اول – مقدمه ای بر توربین هایGE,MS5001-25MW-Frame5    1-1مقدمه........................................ فصل دوم- مقدمه ای برخوردگی داغ…

  • مقاله بررسی اشتیاق در روابط دختران و پسران

    مقاله بررسی اشتیاق در روابط دختران و پسران دانلود فایل مقاله بررسی اشتیاق در روابط دختران و پسران فهرست:بررسی مفهوم رابطهعوامل زمینه ساز در ایجاد روابط ناسالم میان دختر و پسرآیا داشتن دوست دختر یا دوست پسر ایرادی دارد؟ اشتیاق…

  • پایان نامه تهیه و بسته‌بندی آب معدنی در ظروف PET

    بررسی تهیه و بسته‌بندی آب معدنی در ظروف PET,پایان نامه تهیه و بسته‌بندی آب معدنی در ظروف PET,پروژه تهیه و بسته‌بندی آب معدنی در ظروف PET,تحقیق تهیه و بسته‌بندی آب معدنی در ظروف PET,تهیه و بسته‌بندی آب معدنی در ظروف…

  • تغییرات و تركیبات ایمیدازولی در دانه های در حال رویش سویا تحت اثر تنش شوری اسمزی و ژیبرلین

    تغییرات محتوای آمینواسیدهای آزاد، تركیبات فنلی و تركیبات ایمیدازولی در دانه های,تغییرات و تركیبات ایمیدازولی,تغییرات و تركیبات ایمیدازولی در دانه های در حال رویش سویا تحت اثر تنش شوری اسمزی و ژیبرلین,تن,تنش شوری اسمزی و ژیبرلین,دانه های در حال رویش…

  • تحقیق کامل و جامع درباره تعدد زوجات

    تحقیق کامل و جامع درباره تعدد زوجات,درباره تعدد زوجات دانلود فایل تحقیق کامل و جامع درباره تعدد زوجات تعدد زوجات در این مقاله برآنیم تا به ذكر سه مورد از متونی كه به موضوع تعدد زوجات در ایران پرداخته اند،…

  • كنترل تخلخل وسوپرالاستیسیته آلیاژهای حافظه دارمتخلخل نایتینول تهیه شده توسط روش فشردن ایزواستاتیك گرم

    كنترل تخلخل وسوپرالاستیسیته آلیاژهای حافظه دارمتخلخل نایتینول تهیه شده توسط روش فشردن ایزواستاتیك گرم,نایتینول تهیه شده توسط روش فشردن ایزواستاتیك گرم دانلود فایل كنترل تخلخل وسوپرالاستیسیته آلیاژهای حافظه دارمتخلخل نایتینول تهیه شده توسط روش فشردن ایزواستاتیك گرم بخشهایی از متن:…

  • مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو)

    مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو) دانلود فایل مبانی نظری مهارت های زندگی (پیشینه و فصل دو) در 47 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری…

  • گزارش کارآموزی کامپیوتر طراحی و نصب شبكه Lan دانشگده ادبیات و زبان خارجه تبریز

    دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر طراحی و نصب شبكه Lan دانشگده ادبیات و زبان خارجه تبریز,شبكه L,طراحی و نصب,کاراموزی کامپیوتر طراحی و نصب شبكه Lan دانشگده ادبیات و زبان خارجه تبریز,کارورزی کامپیوتر طراحی و نصب شبكه Lan دانشگده ادبیات و زبان…

  • پایان نامه کنترل وسایل خانگی از طریق خط تلفن

    پایان نامه کنترل وسایل خانگی از طریق خط تلفن دانلود فایل پایان نامه کنترل وسایل خانگی از طریق خط تلفن مقدمه: این پروژه به دستگاه های کنترل از دور همانند سیستم های کنترل از راه دور یا کنترل ها (کنترل…

  • دانلود تحقیق زندگی فرخی یزدی

    دانلود تحقیق زندگی فرخی یزدی دانلود فایل تحقیق زندگی فرخی یزدی قسمتهایی از متن: محمد فرخی یزدی ، فرزند محمد ابراهیم بسال ۱۳۰۶ قمری در یزد چشم بجهان گشود . اودر سال ۱۳۴۰ قمری روزنامه معروف طوفان را منتشر کرد…

  • پاورپوینت راهنمای استفاده از دوربین توتال استیشن

    پاورپوینت راهنمای استفاده از دوربین توتال استیشن دانلود فایل پاورپوینت راهنمای استفاده از دوربین توتال استیشن این فایل در 36 صفحه شامل آموزش کافی برای کار با دوربین نقشه برداری توتال می باشد . بخشهای از این فایل اموزشی: توتال…

  • مبانی و پیشینه نظری جهت گیری مذهبی (فصل 2)

    ادبیات تحقیق جهت گیری مذهبی,پیشینه پژوهش جهت گیری مذهبی,پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی,جهت گیری مذهبی,مبانی نظری جهت گیری مذهبی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش جهت گیری مذهبی (فصل دو),مبانی نظری و پیشینه تحقیق جهت گیری مذهبی,مبانی و پیشینه نظری جهت گیری…

  • صادرات خاویار

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت صادرات خاویار,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,صادرات خاویار,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود پاورپوینت صادرات خاویار

  • بررسی و تحلیل حقوق یا اطفال، مشروع در قانون و فقه و بررسی چالش های موجود

    بررسی و تحلیل حقوق یا اطفال,بررسی و تحلیل حقوق یا اطفال، مشروع در قانون و فقه و بررسی چالش های موجود,قانون و فقه و بررسی چالش های موجود دانلود فایل بررسی و تحلیل حقوق یا اطفال، مشروع در قانون و…