پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع,پروژه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر,تحقیق بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,رفتار,ك,مقاله بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6- آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-    آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-          چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-           آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-          نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44         فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع……………….. مشتری كیست؟ از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد». امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد. اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد. به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود. رضایت مشتری از نگاه اول با مرور ادبیات مرتبط با موضوع با دو رویكرد برای تعریف رضایت مواجه می‌شویم: رویكرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است كه پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتریان حاصل می‌شود. در رویكرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف می‌شود. ما نیز منظر دوم را جهت تعریف مفهوم رضایت مشتری برگزیده‌ایم و بر این اساس تعریف ذیل را ارایه می‌كنیم: رضایتمندی واكنش احساسی مشتری است كه از تعامل با سازمان عرضه كننده یا مصرف حاصل می‌گردد. رضایت از درك متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملكرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری قبل از مصرف محصول ما و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه كننده در شكل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌كند. ما عقیده داریم، رضایتمندی مشتریان، عكس‌العمل‌های آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. ( از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه كنندگان كه محصول مشابه را با قیمت كمتری عرضه می دارند.) طرح تكریم ارباب رجوع و اهداف اولیه تفكر كارآمد نمودن نظام اداری كشور كه هدف اصلی و با اهمیت پیاده سازی طرح تكریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در فروردین ماه سال 1381 جامه عمل به خود گرفت. و به تصویب هیات محترم وزیران رسید كه ظرف مدت یك هفته به عنوان یكی از برنامه های هفتگانه ؟ اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ 1381/1/25 در شورای عالی اداری مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان » طرح تكریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع «در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد.» این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تكیه گاه برای نظام اداری كشور وارد سال دوم بعد از تصویب می شود، در همین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تكریم مردم كه به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب شوند اختصاص داده ایم. یكی از مسئولان نظریات خود را اینگونه بیان كرد: دستگاههای دولتی یكی از مراكز ارائه دهنده خدماتی هستند كه همه مردم از آنها استفاده می كنند. دولت عموما خدمات كیفی ارائه می دهد. ارزیابی و سنجش كیفیت این خدمات كار مشكلی است و سازمانهای دولتی همچون بخش خصوصی نیستند. از سوی دیگر مردم همه به عنوان شهروندان از این خدمات راضی نیستند. امروز در دنیا موج تغییر و نحوه اداری و اصلاحات اداری مطرح شده است و همه به دنبال بهبود كیفیت ارائه خدمات هستند. این موضوع را برای حدود سال 1381 مورد توجه قرار گرفت و قرار شد به شهروندان به عنوان ارباب رجوع نگریسته شود. هر كدام را كارمندان نیز به نوعی ارباب رجوع سازمانهای دیگری هستند و با تاخیر و كیفیت نامناسب ارائه خدمات در عملكرد دستگاههای دولتی ، 98 درصد مردم از كیفیت ارائه خدمات ناراضی هستند.

  • پاورپوینت تهیه دارو با استفاده از زهر مار

    پاورپوینت تهیه دارو با استفاده از زهر مار دانلود فایل پاورپوینت تهیه دارو با استفاده از زهر مار  مارها انواع گوناگونی دارند که از این بین تنها تعداد معدودی سمی و خطرناک هستند . به یاد داشته باشید که حتی…

  • پایان نامه جو خانوادگی و افت تحصیلی دانش آموزان

    افت تحصیلی دانش آموزان,پایان نامه جو خانوادگی و افت تحصیلی,پایان نامه جو خانوادگی و افت تحصیلی دانش آموزان,جو خانوادگی و افت تحصیلی دانش آموزان دانلود فایل [8]

  • گزارش کارآموزی زراعت-جهاد كشاورزی شهرستان مینودشت بخش گالیكش نبات

    بخش گالیكش نبات,جهاد كشاورزی,دانلود گزارش کارآموزی زراعتجهاد كشاورزی شهرستان مینودشت بخش گالیكش نبات,زراعت,شهرستان,کاراموزی زراعتجهاد كشاورزی شهرستان مینودشت بخش گالیكش نبات,کارورزی زراعتجهاد كشاورزی شهرستان مینودشت بخش گالیكش نبات,گزارش کارآموزی زراعت-جهاد كشاورزی شهرستان مینودشت بخش گالیكش نبات,گزارش کاراموزی زراعتجهاد كشاورزی شهرستان مینودشت…

  • گزارش کارآموزی از پالایشگاه بندر عباس

    بندر عباس,پالایشگاه,دانلود گزارش کارآموزی از پالایشگاه بندر عباس,کاراموزی از پالایشگاه بندر عباس,کارورزی از پالایشگاه بندر عباس,گزارش کارآموزی از پالایشگاه بندر عباس,گزارش کاراموزی از پالایشگاه بندر عباس دانلود فایل گزارش کارآموزی از پالایشگاه بندر عباس در 24 صفحه ورد قابل ویرایش…

  • پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلان

    پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلان دانلود فایل پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلان پاورپوینت روستای کیش خاله شهرستان رضوان شهر استان گیلاناین پاورپوینت در 43 اسلاید می باشد شامل اطلاعتی راجع به محیط…

  • بررسی گیاه سورگوم به صورت لاتین

    بررسی گیاه سورگوم به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Sorghum, Sorghum bicolor, is an annual or perennial grass in the family Poaceae…

  • پایان نامه استخراج سنگهای تزئینی سخت و نرم

    پایان نامه استخراج سنگهای تزئینی سخت و نرم,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه استخراج سنگهای تزئینی سخت و نرم,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مدیریت,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل…

  • مقاله ارتباط رهبری و سازمان

    مقاله ارتباط رهبری و سازمان دانلود فایل مقاله ارتباط رهبری و سازمان فهرست: مقــدمــه موقعیتهای رهــبــری دركجایافت می شود؟ مقــایســه مــدیــریــت بــارهــبــری مــدیــران عالــی چه انــدازه زمــان برای رهــبــری اختصاص می دهند؟ مهــارت مــدیــریــت:پیش نیازبرای رهبری گام های رهبری سازمان…

  • پایان نامه مبانی اطلاح نژاد آبزیان (كارشناسی شیلات)

    پایان نامه مبانی اطلاح نژاد آبزیان (كارشناسی شیلات),پروژه مبانی اطلاح نژاد آبزیان (كارشناسی شیلات),مبانی اطلاح نژاد آبزیان (كارشناسی شیلات),مقاله مبانی اطلاح نژاد آبزیان (كارشناسی شیلات) دانلود فایل پایان نامه مبانی اطلاح نژاد آبزیان (كارشناسی شیلات) مقدمه اهمیت اصلاح نژاد ماهیان…

  • مقاله ویژگیهای ویندوز ویستا

    مقاله ویژگی ویندوز ویستا,مقاله ویژگیهای ویندوز ویستا,مقاله ویندوز ویستا,ویژگی های ویندوز vista دانلود فایل مقاله ویژگی های ویندوز ویستا در 15 صفحه ورد و قابل ویرایش فهرست مطالب عنوان: آیا واقعا ویندوز ویستا بدون نقص امنیتی است؟ ویندوز ویستا، مشکل…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان (فصل 2)

    ادبیات تحقیق سلامت روان,پیشینه پژوهش سلامت روان,پیشینه تحقیق سلامت روان,مبانی نظری سلامت روان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان,مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان (فصل 2),مبانی نظری و پیشینه تحقیق سلامت روان دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش…

  • پایان نامه توسعه خطوط ریلی با استفاده از مهندسی ارزش

    پایان نامه توسعه خطوط ریلی با استفاده از مهندسی ارزش دانلود فایل پایان نامه توسعه خطوط ریلی با استفاده از مهندسی ارزش مقدمه :  بكارگیری مهندسی ارزش در  پروژههای اجرایی با توجه به پیچیدگی كارها به ویژه در  طرحهای بزرگ…

  • مقاله بیمه خارجی

    مقاله بیمه خارجی دانلود فایل مقاله بیمه خارجی فهرست: بیمه بیمه چگونه به وجود آمد بیمه های غیر زندگی ورود بیش از 40 شرکت بیمه خارجی به چین بازار بیمه‌های خارجی پس از ورود به ایران تاسیس بانك‌ها و بیمه‌های…

  • پایان نامه معماری - دانشکده معماری

    پایان نامه معماری - دانشکده معماری دانلود فایل پایان نامه معماری - دانشکده معماری مقدمه تعلیمات آكادمیك نقش بسیار مهمی را در رشد صنعتی اقتصادی وفرهنگی جامعه ایفا می‌كند. تمامی كشورهای در حال توسعه ذخیره عظیمی از نیروهای انسانی دارند…

  • دانلود پاورپوینت پویایی‎های گروه و کار تیمی

    انسجام و پیوستگی، علل و پیامدها,انواع گروه,انواع گروه های رسمی,انواع گروه های غیر رسمی,تعریف گروه و تفاوت گروه‎های رسمی و غیررسمی,چرا و چه زمانی هنجارها تقویت می شوند,دانلود پاورپوینت پویایی‎های گروه و کار تیمی,دلایل پیوستن افراد به گروه‎ها,ساختارهای گروه,گروه اندیشی,مراحل…

  • پروپوزال بررسی تاثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی

    پروپوزال بررسی تاثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی,پروژه بررسی تاثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی,تاثیر,تحقیق بررسی تاثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی,دانلود پایان نامه بررسی تاثیر عملکرد سازمانهای بخش دولتی بر سرمایه اجتماعی,عملکر,مقاله بررسی…

  • پاورپوینت بررسی حقوق سیاسی

    بررسی حقوق سیاسی,پاورپوینت بررسی حقوق سیاسی,تحقیق بررسی حقوق سیاسی,حقوق سیاسی,دانلود پاورپوینت بررسی حقوق سیاسی,مقاله بررسی حقوق سیاسی دانلود فایل پاورپوینت بررسی حقوق سیاسی در 12 اسلاید قابل ویرایش حقوق سیاسیحقوقی هستند که برای اشخاص در ارتباط آنها با ”حاکمیت“ و…

  • طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

    طرح توجیهی پرورش شتر مرغ دانلود فایل طرح توجیهی   پرورش شتر مرغ   خلاصه طرح موضوع طرح  پرورش شتر مرغ نوع تولیدات شتر مرغ تعدادشاغلین 12 نفر مشخصات سرمایه گذاری  طرح سرمایه گذاری کل طرح سر مایه  گذاری ثابت سر…

  • پایان نامه بررسی رابطه هوش معنوی با دلبستگی و شادکامی افراد معتاد و غیر معتاد

    پایان نامه بررسی رابطه هوش معنوی,پایان نامه بررسی رابطه هوش معنوی با دلبستگی و شادکامی افراد معتاد و غیر معتاد,دلبستگی و شادکامی افراد معتاد و غیر معتاد,رابطه هوش معنوی با دلبستگی و شادکامی افراد دانلود فایل پایان نامه بررسی رابطه…

  • مقاله حقوقی فراز و تفکیک املاک و اراضی

    مقاله حقوقی فراز و تفکیک املاک و اراضی دانلود فایل مقاله حقوقی فراز و تفکیک املاک و اراضی  تعریف تفکیک: تفکیک عبارتست از قطعه بندی زمین بر اساس مقررات و برنامه های توسعه که مورد تصویب قرار گرفته اند.مقررات کلی…

  • ترجمه مقاله فساد و رشد:نقش دولت،هزینه های عمومی و توسعه اقتصادی

    ترجمه مقاله فساد و رشد:نقش دولت،هزینه های عمومی و توسعه اقتصادی دانلود فایل ترجمه مقاله فساد و رشد:نقش دولت،هزینه های عمومی و توسعه اقتصادی چکیده: این مقاله به تحلیل چگونگی کیفیت حکومت و اندازه های هزینه های عمومیو  توسعه اقتصادی…

  • تحقیقی در نقصان پژوهشهای آسیب شناختی امنیتی

    تحقیقی در نقصان پژوهشهای آسیب شناختی امنیتی دانلود فایل تحقیقی در نقصان پژوهشهای آسیب شناختی امنیتی مقدمه درباره ضرورت و كاربرد هنجار در جوامع امنیتی و اطلاعاتی تاكنون كم‌صحبت نشده است چون هیچ جامعه‌ای در حوزه واقعیت نمی‌تواند بی‌نیاز از…

  • پاورپوینت حسابداری دارایی های نامشهود (استاندارد حسابداری شماره 17)

    ارزشیابی داراییهای نامشهود,اندازه گیری بهای تمام شده به گونه ای قابل اتکا,اندازه‌گیری ارزش منصفانه دارایی نامشه,پاورپوینت حسابداری دارایی های نامشهود (استاندارد حسابداری شماره 17),تعریف دارایی نامشهود,دانلود پاورپوینت حسابداری دارایی های نامشهود(استاندارد حسابداری شماره 17),شناخت و اندازه گیری اولیه دارایی نامشهود,نمونه‌هایی…

  • پایان نامه مقطع کارشناسی با موضوع سوبیگ

    پایان نامه مقطع کارشناسی,پایان نامه مقطع کارشناسی با موضوع سوبیگ,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کامل پایان نامه مقطع کارشناسی با موضوع سوبیگ,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود…

  • پرسشنامه مقیاس‌‌های ‌بهزیستی ذهنی دینر و همکاران (1985)

    پرسشنامه مقیاس‌‌های ‌بهزیستی ذهنی دینر و همکاران (1985) دانلود فایل پرسشنامه مقیاس‌‌های ‌بهزیستی ذهنی دینر و همکاران (1985) مقیاس‌‌های ‌بهزیستی ذهنی: 1) زیرمقیاس رضایت از زندگی (SWLS): دینر و همکاران (1985) به منظور اندازه‌گیری بُعد شناختیِ بهزیستی ذهنی افراد، نسخه…

  • مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت

    مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه مدیریت کیفیت در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون…

  • گزارش کاراموزی شرکت مادبافت

    دانلود گزارش کارآموزی شرکت مادبافت,شرکت,کاراموزی شرکت مادبافت,کارورزی شرکت مادبافت,گزارش کاراموزی شرکت مادبافت,مادبافت دانلود فایل خوشه

  • پروژه مروری بر راه‌كارهای موجود برای مقابله با كودك آزاری

    پایان نامه مروری بر راه‌كارهای موجود برای مقابله با كودك آزاری,پروژه مروری بر راه‌كارهای موجود برای مقابله با كودك آزاری,تحقیق مروری بر راه‌كارهای موجود برای مقابله با كودك آزاری,دانلود پایان نامه مروری بر راه‌كارهای موجود برای مقابله با كودك آزاری,مقاله…

  • مقاله یادگیری ذهنی - حر كتی؛ نقش رابطه شدت وظیفه

    مقاله یادگیری ذهنی - حر كتی؛ نقش رابطه شدت وظیفه,مقاله یادگیری ذهنی حر كتی,نقش رابطه شدت وظیفه دانلود فایل مقاله یادگیری  ذهنی - حر كتی؛ نقش رابطه شدت وظیفه بخشهایی از متن: خلاصه- اهداف  مدل تنبام (2001)]مدل  یك بعد اجتماعی-…

  • پایان نامه بررسی شناخت عوامل مؤثردر بد حجابی دانش آموزان دختر

    بد حجابی,پایان نامه بررسی شناخت عوامل مؤثردر بد حجابی دانش آموزان دختر,پروژه بررسی شناخت عوامل مؤثردر بد حجابی دانش آموزان دختر,تحقیق بررسی شناخت عوامل مؤثردر بد حجابی دانش آموزان دختر,دانش آموزان دخ,دانلود پایان نامه بررسی شناخت عوامل مؤثردر بد حجابی…

  • دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه

    آزادی برای مشارکت در گروه,آموزش حساسیت,ابعاد موثر بر جذابیت گروه,ارتباطات در تعاملات اجتماعی گروه,جهت گیری عملکرد و ارتباطات گروه,حساسیت اجتماعی گروه ها,دانلود پاورپوینت ارتباطات گروهی و عملکرد گروه,دلائل شکل گیری گروه,رهبری دموکراتیک,فرصت برای مشارکت,گرو,گروه های معطوف به رشد اعضا,مشاوره و…

  • پایان نامه بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات

    پایان نامه بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات,پروژه بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات,تحقیق بررسی موانع صادرات مرکبات و ارائه راه کارهایی برای افزایش صادرات,دانلود پایان نامه بررسی موانع صادرات…

  • پایان نامه بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران

    پایان نامه بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران,پروژه بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران,تحقیق بررسی ارتباط بین سود و قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران,دانلود پایان نامه…

  • دانش در مورد سیستم¬های هوش مصنوعی : جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن

    دانش در مورد سیستم¬های هوش مصنوعی : جستجوی یک استراتژی برای کاربرد آن دانلود فایل مطالعات بر اساس منطق خودمعرفتی به عنوان یک جهت پیشرفته برای توسعه هوش مصنوعی (AI) اشاره شده است. هوش مصنوعی به عنوان یک سیستم است…

  • بررسی سلامت روانی كاركنان دانشگاههای هنر و پیام نور نیشابور در سال 1385

    بررسی سلامت روانی كاركنان دانشگاههای هنر و پیام نور نیشابور در سال 1385,سلامت روانی,سلامت عمومی,سن دانلود فایل